Search
Search

Инстаграм и Фејсбук воведуваат месечна претплата со која ќе се отстранат рекламите

Компанијата „Мета“ објави дека на корисниците во Европа ќе им понуди план за претплата на Фејсбук и Инстаграм со која ќе се отстранат рекламите, во согласност со регулативите на Европската унија.

Од ноември, месечната претплата за корисниците ширум Европска унија чини 9,99 евра за веб-корисниците, додека корисниците на „iOS“ и „Android“ ќе треба да издвојуваат 12,99 евра месечно.

Регулативите на ЕУ се закануваат да ја ограничат способноста на „Мета“ да ги персонализира рекламите за корисниците без нивна согласност и да му наштети на нејзиниот главен извор на приходи.

Како што се вели во соопштението, претплатата е наменета да одговори на загриженоста на Европската унија во врска со практиките за таргетирање на реклами и собирање податоци на „Мета“. Со тоа што ги принудува корисниците да избираат помеѓу плаќање за услугата за отстранување насочени реклами или користење на услугата бесплатно додека се согласуваат со практиките за собирање податоци на компанијата, „Мета“ верува дека појасно ќе ги исполни барањата за приватност утврдени со збир на европски закони за податоци, вклучувајќи го Законот за дигитални пазари и Општата регулатива за заштита на личните податоци (GDPR).

Претплатата не е задолжителна, а компанијата тврди дека искуството за корисниците што ќе се одлучат да не плаќаат, нема да се промени.

Претплатата без реклами ќе биде достапна само за лица постари од 18 години. За почеток ќе се применува за сите поврзани сметки што ги има еден корисник на Фејсбук и на Инстаграм, но од 1 март следната година ќе се наплаќаат дополнителни 6 евра (за веб-верзијата) или 8 евра (за мобилна верзија) за секоја дополнителна сметка.

Најпопуларната светска мрежа за социјални медиуми ја загуби борбата против германскиот налог за ограничување на податоците, бидејќи највисокиот европски суд ја поддржа моќта на германската антимонополска чуварска организација да ги истражува и повредите на приватноста.

„Мета“ беше казнета и со 390 милиони евра претходно оваа година од ирскиот комесар за приватност на податоците и беше кажано дека не може да се користи таканаречениот „договор“ како правна основа за испраќање реклами на корисниците врз основа на нивната онлајн активност.

Компанијата подоцна соопшти дека има намера да побара од корисниците во ЕУ нивна согласност пред да им дозволи на бизнисите да таргетираат реклами со цел да се справат со регулаторните барања кои се развиваат во регионот.

 

АКТУЕЛНО