Search
Search

Најпрометните бивши југословенски рути во Загреб: Скопје останува на врвот

Скопје ја задржа својата позиција како најпрометната рута на хрватскиот главен град Загреб од републиките кои некогаш ја формираа поранешна Југославија, проследено од Белград, Сараево и Подгорица, а летовите до главниот град на Црна Гора ќе бидат прекинати на крајот на следниот месец.

Кроација ерлајнс, како единствен оператор на линијата Загреб – Скопје, опслужи 26.044 патници во релација на двата главни града. Изврши вкупно 503 летови во текот на шестмесечниот период (во двете насоки) и во текот на првата половина од годината забележа просечен фактор на оптоварување на кабината од 55,1%. Бројките на рутата сè уште не ги достигнале нивоата пред Ковид, каде што во истиот период од 2019 година превозникот опслужи 30.691 патници, пишува ексјуавијација (exyuaviation).

Оваа претстојна зима, Кроација ерлајнс до македонскиот главен град ќе оперира со единаесет неделни услуги што е повеќе од седум неделни ротации во текот на 2019 година /20 зима.

„Ер Србија“, како единствен оператор на линијата Белград – Загреб, прими 25.855 патници, објави статистичкиот завод на Европската унија. Авиокомпанијата одржа вкупно 560 летови меѓу двата града, регистрирајќи просечен фактор на оптоварување на кабината од 75,1% во текот на шестмесечниот период. Бројките на превозникот на рутата ги надминаа нивоата пред Ковид. Во 2019 година, тој опслужил 22.456 патници. Ер Србија планира да ги зголеми фреквенциите меѓу двата главни града од единаесет неделно минатата зима и четиринаесет неделно ова лето на седумнаесет неделни ротации оваа зимска сезона, со три дневни летови во понеделник, среда и петок. Ова ќе го означи најголемиот број неделни фреквенции меѓу двата града од распадот на поранешна Југославија.

Кроација ерлајнс опслужи 23.547 патници меѓу Загреб и Сараево. Тој е единствениот авиопревозник кој работи меѓу двата града. Во периодот јануари – јуни извршила вкупно 667 летови. Неговиот просечен фактор на оптоварување во кабината во текот на шесте месеци изнесуваше 46,3%.

Единствениот друг главен град од поранешна Југославија што се опслужува надвор од Загреб е Подгорица, но рутата, со која оперира Рајанер, ќе биде прекината на крајот на следниот месец. Минатата година буџетската авиокомпанија опслужила 28.745 патници меѓу двата града за целиот дванаесетмесечен период.

 

 

АКТУЕЛНО