Search
Search

Прво се откачи врата, сега излета тркало, што се случува со авионите Боинг 757?

Тркало под носот на Боинг 757 на авиокомпанијата „Делта ерлајнс“ излета од местото и се преврте по ридот додека патничкиот авион се подготвуваше за полетување од аеродромот во Атланта, Џорџија, соопшти Федералната управа за авијација.

Нема повредени, се вели во извештајот. Авионот се подготвуваше и чекаше полетување кога неговото „носно тркало се оттргна и се преврте по ридот“, се наведува во извештајот.

„Им се извинуваме на нашите клиенти за непријатностите“, рече превозникот, кој рече дека се откачила гума од опремата за слетување на авионот.

Патниците се префрлени во авион за замена, додадоа од Делта.

Инцидентот доаѓа по незгода од висок профил на лет на „Аљаскан ерлајнс“ коа вратата од Боинг 737 Макс 9 драматично се откачи од трупот во воздух и ги изложи патниците внатре на силен ветер.

Извршниот директор на Alaska Airlines, Бен Миникучи, откри дека авиопревозникот пронашол „некои лабави завртки на многу“ Боинг 737 Макс 9 во интервју за „NBC Nightly News со Лестер Холт“ во вторникот.

Тоа беше прво интервју на извршниот директор откако затворачот на вратата на еден од неговите авиони Max 9 излета од страната на трупот само неколку минути по летот од Портланд, Орегон, до Онтарио, Калифорнија, принудувајќи го пилотот да изврши итно слетување.

„Јас сум повеќе од фрустриран и разочаран. Лут сум. Ова се случи со Alaska Airlines. Тоа им се случи на нашите гости и на нашите луѓе“, рече Миникучи, според извадоците објавени пред емитувањето на интервјуто. „Боингот е подобар од ова. Летот 1282 никогаш не требаше да се случи“, рече Миникучи за време на интервјуто.

Фабриката за 757 на Боинг ќе го има она што компанијата го нарекува „запирање поради квалитетот“ во нејзината фабрика во Рентон, Вашингтон во четврток, објави компанијата во вторник. Се работи за привремено запирање на производството или развојот за да се реши проблемот со квалитетот, често по некој вид на несреќа или фијаско, со надеж дека ќе се намали веројатноста за повторен поврзан неуспех.

„За време на сесијата, тимовите за производство, испорака и поддршка ќе паузираат еден ден за вработените да можат да учествуваат на работни сесии фокусирани на квалитетот. Ова е дел од непосредните активности за квалитет кои неодамна ги сподели извршниот директор на Boeing Commercial Airplanes Стен Дил“, се вели во соопштението на компанијата.

Внатрешното известување што Боинг го испрати до своите вработени укажува дека запирањето во 737 е првото од неколкуте што ќе ги држи во своите капацитети.

NBC го праша Миникучи дали Боинг има проблем со контролата на квалитетот што се протега надвор од еден авион. „Мислам дека ова е прашањето што е во прашање токму овде, што е она што Боинг ќе го направи поинаку во однос на нивната програма за квалитет, за да се осигура дека кога ќе добиеме авион, тој е на највисок степен на извонредност и тоа треба да биде различни напред“, рече тој.

Тој додаде дека компанијата зголемува свој дополнителен надзор на производната линија на производителот на авиони.

Американската федерална управа за авијација ги повика авиокомпаниите во неделата да ги проверат таканаречените приклучоци на вратите на претходната верзија на авионите Боинг 737. По неодамнешните инспекции на поновите Max 9, United Airlines и Alaska Airlines пронајдоа лабави завртки.

FAA отвори официјална истрага за контролата на квалитетот на Боинг пред околу две недели. Агенцијата соопшти дека продолжила да ги прегледува податоците собрани од инспекциите на 40 примероци на авиони додека размислувала како да утврди дали авионите се безбедни за повторно лет.

Миникучи во интервјуто истакна дека инспекциите траат околу 10 часа за една врата.

Во изјавата, Стен Дил, извршен директор на комерцијалните авиони на Боинг, рече: „Ги разочаравме нашите авиокомпании и длабоко ни е жал за значителното нарушување на нив, нивните вработени и нивните патници. Преземаме акција за сеопфатен план за безбедно враќање на овие авиони во употреба и за подобрување на нашиот квалитет и перформанси за испорака. Ќе го следиме водството на FAA и ќе ги поддржуваме нашите клиенти на секој чекор од патот“.

Извршниот директор на Јунајтед ерлајнс, еден од најголемите купувачи на авиони Боинг, исто така изрази фрустрација од компанијата. „Разочаран сум што… ова продолжува да се случува во Боинг. Ова не е ново“, рече Скот Кирби, извршен директор на Јунајтед, во интервјуто во вторникот за CNBC. „Потребен ни е Боинг за да успее. Но, тие ги имаат овие постојани предизвици во производството. Тие треба да преземат акција овде“.

Ен-Би-Си соопшти дека Миникучи ѝ кажал на мрежата Алјаска ерлајнс ќе продолжи да лета со флота од „Боинг“.

Спротивно на тоа, Јунајтед изгледаше понесигурен во врска со својот однос со Боинг.

Јунајтед има 79 од Max 9, повеќе од која било друга авиокомпанија, и првично планираше скоро 8.000 летови со авионот за овој месец пред инцидентот, според Cirium, компанија за воздухопловна аналитика. Иднината на Боинг е неизвесна во однос на нарачките за 737 Max 10, понова, поголема верзија и поскапа верзија на 737 Max која допрва треба да биде сертифицирана од FAA.

„Мислам дека заземјувањето Max 9 е веројатно сламката што го скрши грбот на камилата“, рече Кирби. „Во нашите идни планови ќе ги нема Макс 10“, додаде.

АКТУЕЛНО