Search
Search

Унгарскиот железнички систем ќе биде отсечен од Западна Европа многу подолго од очекуваното

Унгарските возови ќе останат отсечени од западноевропскиот железнички систем најмалку до декември, пишуваат  унгарските медиуми врз основа на внатрешни информации од австриската железничка компанија ÖBB.

Поради ова унгарските возови нема да можат да го продолжат патувањето кон Германија и Австрија до 10 декември.

Дотогаш патниците ќе треба да менуваат воз во Виена. Мерката стапи во сила пред две недели поради редовните доцнења на меѓународните возови во Унгарија.

Првичниот датум на завршување беше 27 октомври, но моментов, се чини дека Австријците решиле значително да го продолжат тој период. Мерката се однесува на директните возови меѓу Будимпешта и Минхен, Линц и Салцбург.

Причината за ограничувањето е тоа што Јанош Лазар, унгарскиот министер за градежништво и транспорт, нареди реновирање на железничката линија Будимпешта-Виена. Сепак, Унгарските државни железници (MÁV) не можеа да го организираат навременото возење на меѓународните возови и покрај тоа што само една железничка линија беше затворена, бидејќи другата остана во функција.

По неколку недели одложувања, австриската железничка компанија одлучи да го одвои унгарскиот железнички систем од западноевропскиот на 30 септември. Како резултат на тоа, патниците кои патуваат кон Германија и Австрија од Будимпешта мора да менуваат воз во Виена, што значи дополнително време за патување. Но, Австријците не сакаат да им се измеша целиот распоред поради редовното доцнење на унгарските возови.

Давид Витези, поранешен секретар за транспорт на Унгарија, остро го критикуваше MÁV поради мерката. Тој рече дека неуспехот на MÁV да организира транспорт меѓу Будимпешта и Виена без одложувања покажува дека институционалната и професионалната контрола врз државната компанија завршила.

Ќе мора да се смените двапати за да стигнете до Германија

Мерката значи дека меѓу 27 октомври и 18 ноември патниците ќе мора да се менуваат двапати, под услов да сакаат да патуваат од Будимпешта до Линц или Минхен. Прво, ќе треба да патуваат со автобуси за замена меѓу Будимпешта и Татабања. Во Татабања, патниците ќе мора да се качат на Рајлџет. Потоа, тие ќе треба да менуваат воз во Виена.

По 18 ноември, возовите повторно ќе се движат меѓу Татабања и Будимпешта, но ќе треба да се менувате во Виена до 10 декември. Мерката не се однесува на железничкиот авион Будимпешта-Цирих кој тргнува во 6:40 часот од железничката станица Келети и железничкиот авион Будимпешта-Салцбург (17:40 часот, Келети).

Понатаму, тоа не се однесува на возот Kálmán Imre Euronight (EN 462). Сите рајлџетови кои доаѓаат во Унгарија остануваат директни без промена во Виена. Се разбира, за време на реновирањето на железничката линија, мора да се качите во автобус за замена во Татабања помеѓу 27 октомври и 18 ноември.

Интересно е што системот за резервации Elvira на MÁV не ја покажува промената. Според тој систем, меѓу Будимпешта и Виена ќе има директни возови, што е во спротивност со изјавата на ÖBB. Веројатно MÁV сè уште не го ажурирал системот. Затворањето и промената на возот значи дека времето на патување ќе биде подолго. Претходно, патувањето Будимпешта-Минхен траеше 6 часа и 51 минута. Сега треба да му додадете уште еден час. Може да стигнете до Салцбург за 5 часа и 13 минути, но тоа ќе се зголеми на 6 часа и 9 минути. Понатаму, ќе бидат потребни 6 часа и 39 минути за време на целото затворање на линијата Будимпешта-Татабања.

Извор: Daily news Hungary

 

АКТУЕЛНО